هتل های انتالیا2
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا (Orange County Resort Hotel Kemer) یک هتل پنج ستاره در منطقه کمر آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولبیا کمر آنتالیا ۱.۴ و از پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا ۹.۵ کیلومتر فاصله دارد .

تور زمینی باکو 

تور باکو

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا به سبک معماری سازه‌های آمستردام در قرن شانزدهم طراحی شده است، به همین دلیل علاوه بر امکانات فراوان، ظاهر خاصی نیز دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل اورنج کانتی آنتالیا داشتن ساحل اختصاصی است.

 

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل هالدی وان

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

اگرچه در هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا به ساحل اختصاصی دسترسی دارید، اما در حالت عادی برای آب تنی می‌توانید از یکی از 3 استخر سرباز یا 1 استخر سرپوشیده آن استفاده کنید. تفرجگاه ساحلی کمر نیز در فاصله کمی از شما قرار دارد. سرو انواع غذاهای هلندی یکی از ویژگی‌های خاص رستوران‌های این هتل به شمار می‌رود. علاوه بر ساحل اختصاصی هتل، در اطراف استخرهای آن نیز هر روز برنامه‌هایی مفرح اجرا شده یا انیمیشن‌هایی جذاب پخش می‌شوند. برای آن دسته از افرادی که به صورت خانوادگی و همراه با افرادی کم سن و سال به تور آنتالیا رفته‌اند، امکاناتی ویژه در نظر گرفته شده است. می‌توان در مینی کلاب هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا مجهز به استخرهای کم عمق و دارای سرسره‌های آبی، کودکان را سرگرم کرد.تور وان 

 

 

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا را بیشتر بشناسید

 

 

بخش آب درمانی هتل به شکل قلعه طراحی شده و به همین دلیل از نظر روانی، تاثیر خاصی روی مهمانانی که در حال استفاده از خدمات این بخش هستند خواهد گذاشت. در این قسمت از هتل یک حمام ترکی و چندین اتاق ماساژ در نظر گرفته شده است. همچنین دو مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد. به همین دلیل افرادی که به صورت حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ورزش بدنسازی را دنبال می‌کنند، طی چند روز یا شاید چند هفته اقامت خود در هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا از برنامه ورزش‌شان عقب نمانده و دچار مشکل کاهش قدرت و حجم عصلات نخواهند شد.

تور استانبول

تور دبی

 

افرادی که به صورت خانوادگی همراه با نوزاد در هتل اورنج کانتی ریزورت اقامت دارند، می‌توانند برای گردش در محیط هتل یا خروج از آن برای رفتن به مرکز شهر و سایر مکان‌های دیدنی مهم آنتالیا، از خدمت نگهداری کودک استفاده کنند. البته این سرویس نیازمند پرداخت هزینه‌ای جداگانه است.

 

 

بعد از خوردن صبحانه، ناهار و شام را از بین غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و ترکی موجود انتخاب خواهید کرد. در برخی رستوران‌های هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا غذا به صورت سلف سرویس و در برخی دیگر به صورت عادی در ظرف‌های آماده ارائه می‌شوند. بد نیست بدانید علاوه بر تعدد رستوران‌های این هتل،‌ از تعداد بسیار زیاد بارهای هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا نیز متعجب خواهید شد؛ در اینجا 10 بار اختصاصی وجود دارد‌! به همین دلیل می‌توانید بعد از ورزش در یکی از دو سالن بدنسازی هتل، با خوردن یک وعده غذایی مملو از پروتئین، به رشد عضلات خود کمک کنید. به این ترتیب سفر چند روزه یا شاید چند هفته‌ای شما به آنتالیا نه تنها به افت بدن منجر نخواهد شد، بلکه در مقایسه با روزهای عادی، عضله‌سازی بهتری نیز خواهید داشت!

تور گرجستان

 

از اتاق‌های این هتل به محوطه مجموعه، خلیج آنتالیا و کوه‌های تاروس چشم‌اندازی زیبا وجود دارد. همانطور که از یک پنج ستاره در آنتالیا انتظار می‌رود، اتاق‌های اورنج کانتی ریزورت نیز مملو از امکانات است تا مسافران اقامتی آسوده و بدون دردسر داشته باشند. اگرچه این هتل دارای ساحل اختصاصی است، اما تا تفرجگاه ساحلی کمر حدود 2 کیلومتر فاصله دارد، به همین دلیل هر روز می‌توانید بین محل اقامت خود و این تفرجگاه زیبا رفت و آمد کنید. فاصله تا پارک و ساحل مون لایت نیز همین میزان است. در صورت تمایل به رفتن به پارک ساحلی بلدیبی باید مسافتی به مراتب بیشتر، حدود 15 کیلومتر، را طی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: